pidekeiser

Alla inlägg under augusti 2010

Av Pi de Keiser - 31 augusti 2010 19:55

 

Syntethårspenslar

När du tvättar din syntethårspensel så behöver du diskmedel för att få bort allt fett och bakterier. Syntethårspenslarna tål diskmedel, vilket inte naturhårspenslarna gör. Tänk själv hur det vore att tvätta ditt eget hår med diskmedel?

 

Naturhårspenslar

Tvättas med Schampoo, och ibland lite balsam.



Av Pi de Keiser - 31 augusti 2010 19:25

Nu ska vi börja med nagelförlängning i skolan. Så idag fick vi lära oss hur man fäster tippar. Även fast jag redan visste hur man gjorde så fick jag ändå lära mig saker som jag inte visste :) Materialet vi ska starta med är silke. Har aldrig hållt på med det förut så det ska bli intressant!! Fick även veta att jag fick godkänt på mitt matteprov så nu är det bara nationella kvar sen är jag klar med matte A :) Tills dess så behöver jag inte komma på lektionerna och har sovmorgon ist.

Jag lägger nu upp bild på dom andra skorna jag har till salu. Dom är helt oanvända och kommer i skokartong. Fast på bilden så har jag ju på mig dom för att få en bra bild. Säljer dom för att dom är för stora.


  

Storlek 38, båda skorna

Av Pi de Keiser - 28 augusti 2010 17:58

Det var någon som undrade hur jag såg ut osminkad. Jag går nästan alltid osminkad. Det är skönast så :) Så här har ni en bild på mig utan något som helst smink på mig.


  

<3

Av Pi de Keiser - 27 augusti 2010 19:15

Lysgränd idag. Jag fick håret tvättat och fönat av Angelica och jag gjorde detsamma på Nike. Sen så har det inte varit så mycket mer idag. Väldigt lugn dag.. Och förmodligen så får jag en ny plats i Eskilstuna på Kristallgrottan hos Dominique!!


Nike färgar Jonnas ögonfransar

Av Pi de Keiser - 27 augusti 2010 18:59

Säljer för 300 kronor. Helt sprillans nya och oanvända. Bruna lårstövlar i skinn imitition utan klack. Eller aa, ca 5 mm klack. Hör av er!!


  

Av Pi de Keiser - 26 augusti 2010 17:15

... är så duktiga. Vi gjorde klart historia kursen idag!



  

Av Pi de Keiser - 26 augusti 2010 08:24

Godmorgon. Jag slänger upp en dagens make-up innan jag drar iväg till skolan för att ha matte. Ett prov kvar och sen är jag klar med Matte A :)

  

Av Pi de Keiser - 25 augusti 2010 17:35

Nu är det såhär att jag har blivit helt förälskad i dom här skorna! Dom har kommit in två gånger och varje gång jag ska klicka hem dom så är dom slutsålda. Jag blir helt AAARGGHGGHGH!!! Jag hoppas dom kommer in en gång till för nu ska jag kolla in sidan var femte minut och faan jag ska ha dom!


Marble SEK 89, Nelly  Shoes - NELLY.COM


Marble SEK 89, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Presentation


Jag går i andra året på en skönhetsutbildning. Här får du se och läsa om just det. Skönhet i alla former och slag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggens värde!


Ovido - Quiz & Flashcards