pidekeiser

Alla inlägg under november 2010

Av Pi de Keiser - 25 november 2010 17:00

Jag sitter och funderar över nyårsnaglar. När jag letar efter inspiration på internet så hittar jag inte så mycket. När jag tänker på nyår så tänker jag guld, silver, svart? Ja, vi får väl se. Det är ju ett tag kvar! 


Jag tänkte att jag ska börja göra naglar på folk som vill ha. Och eftersom att jag varken har diplom eller hållt på mycket med gele så tänkte jag bara ta 200 per set! Något mer för dekorering. Skitbilligt väl ;) Så kom o gör fina nyårsnaglar!


Kanske något sånt hör till nyår? Fast dock känner jag att det fattas något på denna. Hmm...

Av Pi de Keiser - 23 november 2010 13:00

Gymnasiemässan! I våran monter hade vi ett nagelbord, en massagebänk och något annat bord med killgrejer på. Vet inte vad. Hehe.. På nagelbordet så satt jag och Camilla och jag gjorde ny färg på hennes naglar som jag gjorde förut i silke. Det blev svarta tippar med glitter. Väldigt skön dag eftersom att vi slutade kl elva :)


  

Av Pi de Keiser - 19 november 2010 19:30

Fredag. Praktik. Som vanligt så är det hur kul som helst att åka dit och det är hur bra som helst där!! Domi är den bästa och idag fick jag två läppglans, ett nagellack och handkräm av henne. Världens bästa Domi!!! 


Läppglans från Viva La Diva

Nagellack från ?? (kmr inte ihåg)

Hudkräm från Rapsodine (skiiiiiitbra!!)

Av Pi de Keiser - 18 november 2010 21:15

Idag hade jag min första kund. Min syrra. Hehe. Hon ville ha vita tippar men jag tvingade på henne rosa för det är roligare att göra lite annat. Så jag målade rosa tippar och gjorde lite krumelurer på ringfingrarna och tummarna. Vad tycks? 


  

Av Pi de Keiser - 18 november 2010 19:15

Testade att göra en nagel på mig själv. Jag känner att jag måste öva på apex. Tur att jag kan öva hur mycket jag vill då ;) Det roligaste med naglar tycker jag måste vara dekorationen. Nageln blir mer "levande" med lite streck eller prickar eller vad som helst :)


  

Av Pi de Keiser - 17 november 2010 20:00

Nu när jag fått mitt gele så måste jag ju självklart testa det! Jag fick 12 olika glitter färger och jag ville testa dom alla så ja, det var det jag gjorde. Hehee. Erica fick vara min provdocka och hon har nu olika färger på alla naglar. Och vi överdekorerade och testade verkligen allt. Så hon är iaf ensam om dessa naglar ;)


  

  

              

Av Pi de Keiser - 17 november 2010 19:00

Wiiiiiie!!!! Äntligen har mina gele


grejer kommit!!


Av Pi de Keiser - 16 november 2010 19:15

Tisdag. Naglar på schemat. Vi håller fortfarande på med silke och jag gjorde ett set silkesnaglar på Camilla. Jag målade franskt med nagellack efter och det vart väl inte så jämt ;)



  

Presentation


Jag går i andra året på en skönhetsutbildning. Här får du se och läsa om just det. Skönhet i alla former och slag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggens värde!


Ovido - Quiz & Flashcards