pidekeiser

Alla inlägg under juli 2010

Av Pi de Keiser - 21 juli 2010 15:15

Senare under dagen så kommer det upp en skugg-tutorial här på bloggen! :) Den kommer att ligga under katergorin "tutorials". Har ni några önskemål om vad ni vill se för sminkning?

  

Av Pi de Keiser - 20 juli 2010 21:48

Här kommer den make-upen som jag lovade. Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla den. Lekte lite med färger och lät fantasin flöda. Det är det som är det roliga med make-up. Man kan göra lite som man vill. Jag skulle aldrig gå ut sådär till vardags men sminkningen är vacker i sig.


      





Jag har användt mig av färgerna från min palett som jag har ringat in och the falsies volum' express mascara från maybelline.  

Av Pi de Keiser - 20 juli 2010 19:45

Vet ni vad? Jag kom på att det är bara displayen på min kamera som är sönder. Det funkar utmärkt att knäppa kort. Dock kan man inte se dom men så fort jag lägger in bilderna på datorn så ser man ju! Så nu ska ni få se på sminkningar. Håll utkik, det kommer förmodligen en redan ikväll.

Av Pi de Keiser - 19 juli 2010 17:04

Tröja - Lindex

Halsband - Talimans

Skärp - Talimans

Tights - Bik Bok

Skor - Din Sko


Vad tycker ni? Vart det för mycket med både skärpet och halsbandet?

Av Pi de Keiser - 18 juli 2010 14:25

Eleven har fått in ett jättebilligt penselset nu som jag tror många av er kommer gilla!
Det är ett set om 18 borstar för 399kr! Alla borstar är tillverkade i gethår och kommer i ett rosa fodral! Bra budgetpenslar tycker jag! Är ni intresserade utav penslarna kan ni klicka in er HÄR

Av Pi de Keiser - 18 juli 2010 12:23

Jag har länge velat ha höga ögonbryn så igår tog jag fram pincetten och trollade lite och...voila! Det gäller att enbart plocka strån underifrån. Plockar du ögonbrynen ovanför så får du låga ögonbryn och ett tröttare utseende.


Av Pi de Keiser - 18 juli 2010 12:12

Känner att det var jättelänge sen jag hade svarta naglar. Så jag kör på det nu! Jag har användt mig av ett svart lack med en aning av lite glitter. Lacket kommer från Hello Kitty och kan köpas på www.hm.com 


Av Pi de Keiser - 17 juli 2010 20:18

Idag tänkte jag lägga upp en skugg-tutorial men det har varit en sån himla seg dag idag så jag har inte orkat sminka mig ens. Och sen så känns det inte så jätte värt att lägga upp kassa mobilbilder. Min kamera gick ju tyvärr sönder under Power Meet.. Men på måndag så ska jag se vad jag kan göra åt den saken och sen så dröjer det inte så länge tills jag får en ny kamera :) Slänger upp en bild på dagens outfit istället!  

Tröja - Spanien

Kjol - H&M

Skor - Belle

Armband - H&M

Vad tycker ni om såna här platåskor? Själv så tycker jag att dom är sjukt snygga och väldigt sommriga.

Presentation


Jag går i andra året på en skönhetsutbildning. Här får du se och läsa om just det. Skönhet i alla former och slag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggens värde!


Ovido - Quiz & Flashcards