pidekeiser

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Pi de Keiser - 16 mars 2011 20:19

Idag kom en representant från Dr.Hauschka Det märket känner ni väl till? Ett märke mest känt för hudvårdsserier men även för smink. Hon kom iaf och pratade om deras produkter, hur det startade och liksom vad allt vad bra för och inte bra för. Just när hon pratade om hudvårdsprodukterna så var det inte så intressant för mig men det blev hundra gånger roligare när hon pratade om sminket. Och det som var skitbra var att vi i skolan fick deras smink kollektion! As kul att testa Dr.Hauschkas smink! :)


Efter kursen så gjorde jag en förstärkning med silke på Nadeen. Hon har redan jättelånga egna naglar så det behövdes liksom ingen förlängning. Nadeen är en sån där kund som har myror i brallan och inte har tålamodet för att sitta still ;) Hon ska til Australien på onsdag så jag valde ett ljusblått underlack (från scratch) den passar jättebra när man är brun. Och sen en vanlig vit fransk då men ovanpå det vita så tog vi ett pärlemofärgat glitter (scratch)




Presentation


Jag går i andra året på en skönhetsutbildning. Här får du se och läsa om just det. Skönhet i alla former och slag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggens värde!


Ovido - Quiz & Flashcards